Muscle-Centre.pl | Forum Kulturystyczne

Pełna wersja: Ocena Grafiki - PhotoShop
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam chciał bym abyście ocenili mój pierwszy layout ;d nie jest do końca skończony, no bo późno jużDuży uśmiech oceniac w skali 1-10, i nad czym powinienem popracować, lub poprawić. ;D

[Obrazek: stylbezkodu.jpg]
Na pierwszy rzut ok super ale jak tak dłużej sie wpatruje to te bańki nie pasuja zbytni reszta super
7/10
Fajnie wygląda tylko trochę za dużo tego u góry,tych gitar,kuli itp :)dla mnie 7
Menu węższe od topu, boczne belki dosyć szerokie a środek wąski strasznie. Ale może tak miało być.
Grafikiem nie jestem, nie znam się, więc to tylko taka opinia... gupiego konsumenta Uśmiech
Uuuuu jeżeli chcesz już profesjonalnej oceny to zapraszam pod PW. Akurat ze specjalizacji jestem grafikiem. To co tu zrobiłeś dobrze, to tylko i wyłącznie panel logowania, który mógłby być wstawiony nawet na inne portale pod względem zmienności kolorów. Font też dobrany w tym przedziale jest OK, ale tylko tu. Źle u ciebie z typografią niestety, Newsy jak piszesz, to musisz wiedzieć jak doskonale wymierzyć akapity i nie robić zbędnych wcięć. Tekstu się nie justuje w layoutach Uśmiech
Dzięki za opinieDuży uśmiech, na pewno spróbuję się poprawić.
A co do grafiki to ja robię bo czasami lubię się pobawić w Photoshopie i z kumplem grzebiemy, nie jestem profesjonalistą, i jak narazie nie chcę być, robię bo lubię czasami jak mi się nudzi .
@UP
No i o to właśnie chodzi. Lepsze takie spędzanie wolnego czasu niż granie w gierki.
Za gierkami to ja nie jestem, jak nie jestem na siłowni he, to na dworze, ale teraz niesprzyjająca pogoda to photoshop lub Fl Studio, ale robię to nie z przymusu tylko przyjemnościąDuży uśmiech!
Gucix96 a robiłeś banery ?? jak sie nudzisz to mógłbys pokombinować cos dla forum Muscle-Centre jakis fajny baner