Muscle-Centre.pl | Forum Kulturystyczne

Pełna wersja: pco po kreatynie hmb ..... ... ba....bcaa ??
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
witam zakładam ten temat z powodu pomocy.
dziś skończyłem cykl na kreatynie i nie wiem co dalej chce zrobić jeszcze jeden cykl ale bez kreatyny . więc kupiłem 1800białka i co mam dokupić do tego chodzi mi o mase .
nie wiem czy HMB lub bcaa lub Beta Alanine , ZMA ,Tribulus ,Glutaminy , jakieś aminokwasy .(tylko jedno powód pieniądze );p
jestem w tym zielony bardzo was cenie i proszę podarcie .
Po pierwsze na białku się nie robi cyklu, tylko jest to marne uzupełnienie diety
Po drugie to po cyklu nie musisz stosować żadnych suplementów, wystarczy ze utrzymać prawidłową dietę 'Po trzecie to jeśli nie masz funduszy to nie kupuj na siłę tylko, zainwestuj w produkt wysokiej klasy Uśmiech
Tak na przyszłość to nie kupuj HMB Oczko NIE DZIAŁA
(29-01-2012 20:54)michał.k napisał(a): [ -> ]Po pierwsze na białku się nie robi cyklu, tylko jest to marne uzupełnienie diety
Po drugie to po cyklu nie musisz stosować żadnych suplementów, wystarczy ze utrzymać prawidłową dietę 'Po trzecie to jeśli nie masz funduszy to nie kupuj na siłę tylko, zainwestuj w produkt wysokiej klasy Uśmiech

+ HMB to drogie placebo

Temat wyczerpany ,na sile to cwiczenia/trening a nie zakup proszku Uśmiech


z tego co wypisales, to BA lub ZMA (ale to nie da CI wielkiego "KARKU")
HMB działa ale w dużych dawkach .

Ciężko coś doradzić nie znajac finansów ,stażu ,przebytych cykli itp diety ...
(29-01-2012 22:02)Lee napisał(a): [ -> ]HMB działa ale w dużych dawkach .

Hmm masz jakieś badania na temat działania HMB w dużych dawkach ?
Co czyni ja mało ekonomiczną !!!
Owszem że mało ekonomicznie wychodzi ale działa Uśmiech
Pełno jest art o tym że działa .
Kup beta alanin i bcaa zmieścisz się z 100zł
Przyzwoite bcaa 70 zł , a na ba się nie znam , ale czegoś w miarę chyba za 30 zł nie złapie ?